نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو + قیمت کمک بادی پنوماتیک

0

نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو + قیمت کمک بادی پنوماتیک

نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو

  با سلام خدمت مخاطبين گرامی مگ کارز در این پست برای شما نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو + قیمت کمک بادی پنوماتیک را تهیه کرده ایم،امیدواریم مطلب مفید و مورد استفاده ای برای شما باشد،همچنین از شما خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياری بفرماييد.

مخزن این سیستم تا ۵۰ بار فشار را تحمل میکند که البته فشار باد سیستم در نهایت به ۱۰ میرسد که این میزان یک پنچم فشار تست است.

شیر های برقی از نوع نیمه حرفه ای پنوماتیک استفاده میشود که شیر برقی تولید کند کاملا شبیه به شیر های یک تکه حرفه ای برند های معروف همچون accuair که کارایی آن مثل این برند ها باشد .البته لازم به ذکر است که حدودا ۹۰ درصد از سیستم های دست ساز ایرانی از شیر های معمولی استفاده میکنند.

کمپرسور ۱۲ ولت با مصرف حدودا ۵۰۰ وات جوابگوی مخزن ۱۲ لیتری میباشد که مخزن های ۲۰ لیتری هم موجود هست که البته نیازمند دو عدد کمپرسور میباشد و قطعا کارایی بیشتری دارد.

هزینه نصب و قیمت این کیت نزدیک به ۷۰۰،۰۰۰ هزار تومان می باشد

تنظیم ارتفاع خودرو در ۴ ثانیه

در مدل های مخزن دار تغییر ارتفاع سریعتر میباشد . در مدل های دیگر که در بازار موجود است وتوسط همکاران عزیزمان نصب میشود از کمپرسور کولر واستارت خودرو که بهم کوبل شده اند استفاده میشود که هم مزایایی دارد و هم معایبی

مزیت ان این است که فضای کمتری را در داخل صندوق اشغال میکند و فشار باد بیشتری در حدود ۱۶ بار تولید میکند که البته این سیستم با ۷ الی ۸ بار هم عملکرد خوبی دارد .

معایب ان این است که مصرف برقش بالاست ودر حدود ۱۰۰۰ وات برق مصرف دارد.

نمونه ای ازکمک های تک بالن فابریک نمونه ای از کمک های دوبل بالن

نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو

در این مقاله راجع انگیزه‌های ارتفاع سواری نوشته‌ام و انواع و اقسام روش‌های کاهش ارتفاع را بررسی کرده‌ام در انتها هم از دردسرهای رانندگی با ماشین کف خواب می‌گویم

کاهش ارتفاع خودرو یا به اصطلاح رایج “ارتفاع زدن” چند سالی است که در بین جوانان ایرانی حسابی طرفدار پیدا کرده، این افراد تمام سختی‌های کاهش ارتفاع را به جان می‌خرند و دست به این کار می‌زنند. بنده دو سال است با ماشین ارتفاع زده در سطح شهر تردد می‌کنم و چشیدن سختی‌های ارتفاع سواری بهانه‌ای برای نگارش این مطلب شد. با کارنوتر همراه باشید.

نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو

۱. برای بهبود هندلینگ

کاهش ارتفاع به روش اصولی باعث خوش دستی و افزایش هندلینگ ماشین می‌شود، یعنی در سرعت‌های بالا بدون احساس غوطه‌وری با خیال راحت‌تری می‌توان پیچید؛ برای این منظور کاهش ارتفاع تا ۲ انگشت بالای لاستیک کافی است. روش دیگر برای افزایش پایداری خودرو نصب استرات‌ بار است، در این زمینه مطالعه‌ی این نوشته را از دست ندهید: استرات‌ بار چیست و چه تاثیری دارد
۲. برای خوش رخ شدن ماشین و چشم و هم چشمی

بعضی از خودروها با قابلیت پیمایش مسیرهای خاکی و کمی ناهموار طراحی می‌شوند، که مهمترین تفاوت آنها ارتفاع بالاتر از سطح زمین نسبت به مدلهای استاندارد است که نمونه‌اش همین رنو ساندرو استپ‌وی خودمان است.

نکته قابل تامل اینجاست که خودروهای جاده‌ای داخلی، تا چندی قبل با ارتفاع یک شاسی بلند تولید می‌شدند و همین موضوع باعث ترغیب مالکان به کاهش ارتفاع می‌شد و این حکایت تا آنجایی پیش رفت که اصطلاح کف خواب به مُد روز و جارو کردن خیابان‌ها با کف ماشین، تبدیل به یک ارزش شد.
روش‌های کاهش ارتفاع
۱. تیونینگ شوشی

ساده است، کمک فنر‌های استاندارد را باز کنید و تا حدی که عشقتان می‌کشد ببُرید، یا آنقدر حرارت بدهید تا فاصله‌ گام‌های فنر کاهش پیدا کند. مجموعه فنر و کمک‌فنر رو دوباره سوار کنید و از کاهش ارتفاع و کوبش شدید و به صدا افتادن ادوات داخلی ماشین لذت ببرید!
۲. تیونینگ اصولی

من از فنر اسپرت امید و کمک فنر پروفیل کوتاه KDS گازی برای هاچ‌بکم استفاده کردم و باید بگویم خوش فرمانی افزایش یافته و چیزی از کیفیت سواری کاسته نشده. این کیت‌ها برای بیشتر خودروهای داخلی موجود هستند و هزینه‌ آن با تعویض از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

دو) کیت‌ کویل‌اور

کویل‌اورها قابلیت تنظیم ارتفاع و خشکی و سفتی دارند و از این جهت برای استفاده در شهر و جاده و حتی پیست، بهترین هستند. این کیت‌ها برای بیشتر خودروهای وارداتی قابل سفارش هستند و تنها ایراد بهای نسبتا بالای آنهاست. قیمت ساده‌ترین نمونه‌ی کویل‌اور از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود.

سه) کیت‌ پنوماتیک

در این کیت‌ مانند تعلیق زانتیا، خبری از فنر و کمک‌فنر نیست و به جایشان از بالشتک‌های هوا استفاده می‌شود که با افزایش فشار هوا در مجموعه، ارتفاع بیشتر می‌شود و بلعکس. پنوماتیک کردن ماشین‌های داخلی از ۴ میلیون شروع می‌شود و برای خودروهای خارجی، در صورت سفارش کیت کامل اصلی هزینه‌‌ای به مراتب بیشتر می‌طلبد.

نصب کمک های بادی پنوماتیک برای خودرو
ارتفاع سواری چه دردسرهایی دارد

۱. بعد از کاهش ارتفاع حواستان باشد با فاصله از جدول‌ها پارک کنید، چرا که احتمالا در زمان گشودن درب‌ها با جدول برخورد خواهند کرد.

۲. باید تمرکزتان بیشتر از هر زمان دیگری معطوف به شناسایی خرابی‌های مسیر باشد. همیشه ضربه‌های وارده به کف ماشین ختم به خیر نمی‌شوند و ممکن است مانند من، پوسته‌ی گیربکس‌تان متلاشی شود!

۳. برای عبور از هر سرعت‌گیر و دست‌اندازی نیاز به کاهش قابل ملاحظه‌ی سرعت دارید، که علاوه بر ایجاد ترافیک، ریسک برخورد از پشت محتمل است. راستی این مقاله هم جالب است: بهترین روش عبور از سرعت‌گیرها

۴. هر چقدر شهرتان کوچکتر باشد بیشتر باعث جلب توجه اطرافیان و بخصوص پلیس می‌شوید!

۵. اگر از روش‌های نادرست برای انجام این کار اقدام کرده باشید، احتمالا در هنگام معاینه‌ی فنی و فروش خودرو به مشکل می‌خورید.

۶. کاهش ارتفاع خشکی عملکرد سیستم تعلیق را در پی دارد و مناسب افرادی که به سواری نرم و راحت علاقه‌مند هستند نیست.

۷. در بعضی از ماشین‌ها، لاستیک با لبه‌ی گلگیر برخورد می‌کند که مستلزم برش لبه‌ی گلگیر است.

۸. ماشین ارتفاع خورده، عملا قابلیت استفاده در جاده‌های غیر آسفالته را از دست می‌دهد.

مشکل‌ترین آفرودی که با هاچ‌بک ارتفاع زده‌ام توانستم بروم! D:

۹. اگر در کاهش ارتفاع زیاده روی کرده باشید، حتی در هنگام پیچیدن با کمترین سرعت لاستیک جلو با گلگیر برخورد می‌کند و علاوه بر ایجاد آوایی گوش خراش، احتمال قر شدگی گلگیر را مهیا می‌کند.

۱۰. دیگر خودروی شما قابلیت حمل بار و سرنشین استاندارد را ندارد!

۱۱. لاستیک در دست‌اندازها با قسمت داخلی گلگیر برخورد می‌کند و به شل‌گیرها و احتمالا شلنگ‌های شیشه‌شور آسیب وارد می‌کند.

۱۲. فشار بیشتری بر روی مجموعه‌ی تعلیق وارد می‌شود و خرابی‌ها زودتر از موعد پدیدار می‌شوند.

۱۳. سپر در موقعیت پایین‌تری نسبت به ماشین‌های استاندارد قرار می‌گیرد و در برخوردها، ضربه به جای سپرها به چراغ یا جلو‌پنجره‌اتان وارد می‌شود!

گردآوری و بازنشر: مجله خودرو

مطالب مرتبط:

آموزش تصویری تعویض کمک فنر عقب خودرو پژو 206 + اجرت تعویض

کمک فنر ریگلاژی پراید و پژو 405 + قیمت کمک فنر ریگلاژی

چگونه کمک فنرهای ماشین را عیب یابی کنیم ؟

آموزش روش های عیب یابی کمک فنر خودرو +تشخیص ایراد کمک فنر

ضربه گیر کمک فنر چیست|بالشتک ضربه گیر کمک فنر

اشتراک:

نظر خود را بیان کنید

Notice: Undefined index: disable_clientside_script in /home/khatoono/domains/magcars.ir/public_html/wp-content/plugins/seo-image-alt-tags/classes/class-sit-scripts.php on line 26