قیمت نیسان روگ مدل سال 2018 چقدر است؟

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018 چقدر است؟

نیسان روگ 2018

نیسان روگ باما-قیمت نیسان روگ 2018-نیسان روگ ۲۰۱۷

نیسان روگ 2018-قیمت نیسان روگ اروندی-خرید نیسان روگ

نسخه فیس لیفت نیسان روگ سال پیش ارائه شده بنابراین مدل سال 2018 این خودرو اکثراً بدون تغییر باقی مانده اما یک افزودنی قابل توجه دارد!

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018

روگ برای مدل سال 2018 با سیستم دستیار پروپایلوت نیسان در دسترس است که می‌تواند در بزرگراه‌ها کنترل فرمان، پدال گاز و ترمز را بر عهده گیرد.

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018 (2)

این سیستم خودرو را در مرکز لاین رانندگی نگه خواهد داشت و در ترافیک آن را متوقف کرده و دوباره حرکت خواهد کرد. همچنین پروپایلوت می‌تواند فاصله و سرعت ایمن از خودروی جلویی را ایجاد نماید. در آینده نزدیک این سیستم توسعه بیشتری خواهد یافت و در محصولات بیشتر نیسان نصب خواهد شد.

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018 (6)

علاوه بر سیستم نیمه خودران، روگ 2018 دارای ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد؛ و همان‌گونه که حدس می‌زنید شاهد افزایش اندک بهای خودرو هستیم که بسته به مدل بین 660 تا 1100 دلار می‌باشد.

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018 (4)

مدل روگ S با سیستم دیفرانسیل جلو برچسب قیمتی 24680 دلاری داشته و پس از آن نیز مدل‌های روگ SV و روگ SL به ترتیب با قیمت آغازین 25900 و 31060 دلاری قرار می‌گیرند. برای سود بردن از سیستم چهار چرخ محرک باید 1350 دلار دیگر بپردازید بنابراین قیمت مدل SL AWD از 32140 دلار آغاز می‌شود. بهای مدل‌های هیبریدی هنوز اعلام نشده اما هزینه تحویل در مقصد تمامی مدل‌ها بین 940 تا 975 دلار افزایش یافته است.

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018 (5)

سیستم دستیار پروپایلوت نیسان تنها برای تریم SL و به عنوان پکیج پلاتنیوم در دسترس بوده و این پکیج نیز قیمت 770 دلاری دارد. سیستم نیمه خودران و رینگ‌های 19 اینچی این پکیج را تشکیل می‌دهند؛ بنابراین اگر روگ را با تمام ویژگی‌های یاد شده پروپایلوت می‌خواهید باید 32805 دلار (34155 دلار برای مدل چهار چرخ محرک) بپردازید.

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018 (3)

مشخصات فنی نیسان روگ هیبرید 2018 

نیسان روگو 2017 با خود به روز رسانی های جزئی ظاهری، پیشرفت محتوا و مهم تر از آن اضافه کردن یک مدل هیبرید را به همراه دارد.نیسان روگ

نیسان روگ

نسل نخست نیسان روگ برای اولین بار در سال 2007 معرفی شد. این نسل ظاهر متمایزی داشته و بین مدل های قشقایی و X-Trail قرار می گرفت؛ اما نسل دوم آن که در سال 2013 معرفی شد کاملاً با نسل جدید نیسان X-Trail یکسان شده بود؛ یعنی درحالی که نسل های قبلی هر دو مدل روگ و X-Trail کاملاً باهم متفاوت بودند، در نسل جدید عیناً مشابه هم شدند و در برخی بازارها با نام روگ و در برخی با نام X-Trail عرضه می شوند.

حال نیسان کراس اوور محبوب خود، روگ را برای سال 2017 مورد فیس لیفت و به روزرسانی قرار داده است. به روزرسانی های این خودرو شامل تغییرات ظاهری، ارائهٔ یک نسخهٔ هیبریدی جدید و ارتقاء تکنولوژی های ایمنی می شود. روگ جدید هنوز هم با همان موتور 2.5 لیتری با 170 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور عرضه می شد اما خریداران هم اکنون می توانند یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر را به همراه سیستم نیروی کمکی هیبریدی انتخاب کنند.

قدرت خروجی کلی نسخهٔ هیبریدی برابر با 176 اسب بخار است و به سیستم های توقف/حرکت و احیاکنندهٔ انرژی ترمزها نیز مجهز شده است. نیسان مصرف سوخت نسخهٔ دیفرانسیل جلوی روگ هیبریدی 2017 را 7.1 لیتر در شهر، 6.7 لیتر در جاده و 6.9 لیتر به صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر اعلام کرده است درحالی که این اعداد در نسخهٔ چهارچرخ محرک به ترتیب به 7.6، 6.9 و 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر افزایش پیدا می کند. هر دو نمونه در حدود 1.3 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف کمتری نسبت به همتای بنزینی خود دارند. قیمت نسخهٔ هیبریدی جدید روگ 2017 هنوز اعلام نشده است اما نیسان این نمونه را تنها به صورت پنج نفره و در دو تیپ SV و SL ارائه می کند و تیپ S برای آن ارائه نمی گردد.

روگ 2017 مجهز به نمونه ای جسورانه و بزرگ تر از جلوپنجرهٔ V شکل نیسان شده است که آن را به برادر بزرگ ترش مورانو شبیه کرده است. همچنین نه تنها جلوپنجره بزرگ تر شده بلکه پایین تر هم کشیده شده است. جهت تطابق با جلوپنجرهٔ جدید، در لبهٔ چراغ های جلو به صورت واضح ردیفی از LED کارشده که بازهم به شکل V بوده و بر سبک طراحی V شکل نیسان تأکیددارند. ویژگی جدید چراغ های عقب نیز شامل به کارگیری نوار LED بومرنگ شکل در داخل آن ها می شود درحالی که دسترسی به فضای بار هم به لطف تجهیز به درِ صندوق بار برقی با سیستم حرکت فعال، آسان تر شده است.

در داخل اما شاهد به روزرسانی های گسترده ای نیستیم. استفاده از یک فرمان جدید D شکل به همراه تغییراتی جزئی در کنسول وسط از به روزرسانی های داخلی روگ 2017 هستند. همچنین تغییراتی در رودری ها و تریم صفحه آمپر صورت گرفته که مجموعهٔ این تغییرات، کابین خودرو را کمی لوکس تر از گذشته کرده است. علاوه بر این، می توان در تیپ SL، پکیج داخلی پلاتینیوم را سفارش داد که شامل صندلی های چرمی می شود.

باوجود به روزرسانی های قابل توجهی که سال گذشته روی روگ انجام گرفت نیسان بازهم فناوری های ایمنی بیشتری را برای روگ جدی ارائه کرده است. کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از خط و سیستم پیشگیری از خروج از خط، سیستم های ایمنی جدید این کراس اوور هستند. سیستم ترمز اضطراری نیز در حال حاضر قابلیت تشخیص عابر پیاده را هم پیداکرده است. سیستم هشدار نقاط کور و همین طور هشدار ترافیک عقب هم جزء تجهیزات استاندارد تیپ SV شده اند.

نیسان انتظار دارد که روگ 2017 به لطف طراحی خارجی بهبودیافته، گسترش گزینه های قوای محرکه و تکنولوژی های ایمنی بیشتر، به پرفروش ترین محصولش تبدیل شود. این درحالی که است که روگ در حال حاضر در بازار ایالات متحده پس از سدان آلتیما دومین محصول پرفروش نیسان محسوب می شود درحالی که در فروش تنها 2 هزار دستگاه با آلتیما اختلاف دارد.

گردآوری و بازنشر: مجله خودرو

مطالب مشابه:

قیمت محصولات نیسان جوک اسکای پک ، پلاتینیوم ، ایکس تریل آبان ۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.