جزئیات طرح فروش وانت کارا در آبان ماه 1401 + زمان ثبت نام و تحویل

اگر میخواهید در مورد خبر طرح فروش وانت کارا در آبان ماه 1401 اطلاعاتی کسب کنید و با نحوه ثبت نام آشنایی پیدا کنید این خبر از مجله خودرو را تا انتها دنبال کنید.

ثبت نام وانت کارا آبان 1401

طرح جدید فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین ویژه آبان ماه 1401 از صبح امروز آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از تاریخ شنبه مورخ 1401/08/21 ساعت 10 صبح فعال خواهد شد.

شرکت بهمن موتور در نظر دارد 3 محصول وانت کارا تک کابین و دو کابین و ون باری اینرودز را به صورت نقدی به فروش برساند.

همچنین علاوه بر نقدی، محصولات کارا تک کابین و اینرودز به صورت اعتباری با بازپرداخت 12  و 18 ماهه نیز به فروش می رساند.

مهلت و زمان ثبت نام وانت کارا آبان 1401

شرایط ثبت‌نام نقدی و اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1401/08/21 تا ساعت 16 روز ‌یکشنبه مورخ 1401/08/22 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌گردد.

فروش وانت کارا آبان 1401

سایت ثبت نام وانت کارا آبان 1401

ثبت‌نام تنها به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com قابل انجام است.

شرکت بهمن موتور شروطی را در قواعد و ضوابط بخشنامه، قرار داده است که در صورت ثبت‌نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت‌نام متقاضی از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهد شد.

بر این اساس، کارا تک کابین تیپ 4 با قیمت 3میلیارد و 250 میلیون ریال، کارا دوکابین 3میلیارد و 375 میلیون ریال و اینرودز با قیمت 5میلیارد و 590 میلیون ریال به فروش می رسد.

آموزش نحوه ثبت نام وانت کارا آبان 1401

برای ثبت نام وارد سایت فروش محصولات کرمان موتور شده و بعد از محیا کردن شرایط اولیه مثل: اطمینان از سقف برداشت کارت بانکی، مشخص کردن یک شماره شبا و … وارد قسمت ثبت نام بهمن موتور می‌شویم.

گام نخست

  • انتخاب نوع خودرو

در این قسمت تمامی خودروهایی که شرکت بهمن موتور برای فروشش برنامه‌ای ارائه کرده است مشخص شده‌اند و شما فقط موظف به انتخاب نوع خودرو هستید.

گام  دوم

  • انتخاب برنامه فروش

پس از انتخاب نوع خودرو مورد نظر باید از بین برنامه‌هایی که برای خودرو مورد نظر اعلام شده است انتخاب خود را انجام دهید.

گام سوم

  • تعیین مشخصات و تأیید شرایط واگذاری

در این قسمت با توجه به خودروی انتخابی در رابطه با رنگ اتومبیل درخواستی باید اطلاعاتتان را ثبت کنید و در ادامه متن شرایط واگذاری پیش روی شما قرار دارد و شما می‌توانید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط فروش خودرو مورد نظر با تأیید شرایط وارد مرحله بعد شوید.

گام چهارم

  • ثبت اطلاعات مشتری

شما در این قسمت پس از انتخاب نوع مشتری حقیقی یا حقوقی باید اطلاعات شخصی خود و یا شرکتتان را به ثبت برسانید. پس از ثبت اطلاعات و برطرف کردن خطاهای احتمالی و تأیید اطلاعات وارد شده وارد مرحله بعد می‌شوید.

گام پنجم

  • انتخاب نمایندگی و درگاه پرداخت

در این مرحله لازم است شما با انتخاب استان و شهرستان محل سکونتتان نمایندگی مورد نظر خود را برای تحویل خودرو و احراز اصالت مدارک انتخاب کنید. پس از انتخاب نمایندگی آدرس آن برای شما نمایان خواهد شد. پس از انتخاب درگاه بانکی برای پرداخت مبلغ وارد مرحله بعد و درگاه واریز وجه خواهید شد.

گام ششم

  • تأیید پرداخت

در این مرحله پرداخت شما تأیید شده و برای احراز مدارک و ادامه مراحل به نمایندگی ارجاع داده می‌شوید.

شرایط عمومی فروش نقدی وانت کارا آبان 1401

ثبت نام از طریق سایت انجام شده و سایر مراحل ثبت نام از قبیل احراز هویت، تحویل خودرو و … در عاملیت مجاز صورت خواهد پذیرفت.

در این روش فروش الزام تطابق آدرس خریدار با استان‌های مجاز اعلام شده با استان عاملیت باید رعایت شود. بدین معنی که شهر شماره گذاری خریدار با استان‌های مجاز با استان عاملیت یکسان باشد.

در این روش فروش، صلح به غیر امکانپذیر نیست.

با توجه به اینکه امکان دارد برخی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند لازم است پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی اطمینان حاصل شود، واریز وجه خودرو در تراکنش امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.