تفاوت دیگنیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم چیست؟

همانطور که میدانید شرکت بهمن خودرو نسخه دیگنیتی پرستیژ را که تفاوت هایی با نسخه پرایم دارد به بازار خودروی ایران عرضه کرده است اگر می خواهید این تفاوتها و ویژگیهای که جدیداً به خودرو دیگنیتی پرستیژ اضافه شده است را بدانید با این مقاله از مجله خودرو با ما همراه باشید.

تفاوت دیگنیتی پرستیژ نسبت به دیگنیتی پرایم

برتری دیگنیتی پرستیژ نسبت به دیگنیتی پرایم

بعد از گذشت دو سال از فروش دیگنیتی پرایم در بازار خودرو ایران بهمن موتور نسخه جدیدی از این خودرو را با چهار ویژگی برتر نسبت به نسخه قبلی راهی بازار ایران کرده است.

با توجه به این که فروش خودروی دیگنیتی پرستیژ آغاز شده است بهتر از این خودرو از زوایای دیگر نیز نگاهی بیندازیم.

با توجه به اینکه خودرویی که تازه وارد بازار ایران شده اند از پیشرانه یک و نیم لیتری توربوشارژ برخوردار هستند بهمن موتور با عرضه نسخه پرستیژ از دیگنیتی این روال را تغییر داده است.

که یکی از برترین ویژگی های دیگنیتی پرستیژ و تفاوت اصلی آن با دیگنیتی پرایم به تغییر در حجم موتور آن برمیگردد.

ویژگی اول

دیگنیتی پرستیژ به موتور ۲ لیتری gdi توربو شارژ مجهز است که می تواند توانی معادل ۲۲۸ اسب بخار حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن تولید نماید.

دیگنیتی پرستیژ یکی از معدود خودروهای جدید بازار ایران با پیشرانه بجز یک و نیم لیتر توربو است.

ویژگی دوم

دومین برتری که دیگنیتی پرستیژ نسبت به نسخه قبلی خود دارد مربوط به گیربکس این خودرو می شود گیربکس دیگنیتی پرایم از نوع سی وی تی بود اما در دیگنیتی پرستیژ از گیربکس شش دنده اتوماتیک استفاده شده است.

ویژگی سوم

سومین ویژگی یا برتری نسبت به نسخه پراید مربوط به ظاهر خودرو میشود در دیگنیتی پرستیژ مشاهده می کنیم که چراغ های مه شکن از روی سپر حذف شده است و همچنین باز طراحی سپر های عقب و جلو اگزوز دوتایی و رینگ اسپرت ۲۰ اینچی برتری ظاهری دیگر دیگنیتی پرستیژ است که آن را نسبت به نسخه قبلی خود جذاب تر و زیبا تر کرده است.

ویژگی آخر

آخرین تفاوتی که پرستیژ و پرایم نسبت به هم دارند میتوان به امکانات رفاهی خودرو و تغییراتی که در کابین اعمال شده است اشاره کرد شارژر وایرلس صفحه کیلومتر تمام دیجیتال نورپردازی داخلی هفت رنگ و صندلی های برقی ۱۰ حالت را که جایگزین ۶ حالت سابق شده است امکاناتی است که در کابین دیگنیتی پرستیژ دیده می شود.

همچنین جذاب ترین بخش کابین سیستم صوتی پرقدرت دیگنیتی پرستیژ است که توسط شرکت پایونیر ساخته شده است سیستم صوتی پایونیر با ۸ اسپیکر و آمپلی فایر ۱۵۰ وات آخرین تفاوت دیگنیتی پرستیژ با نسخه پرایم می باشد.

با توجه به قیمت گذاری مناسب شرکت بهمن خودرو یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار خودرو ایران است.

بیشتر بخوانید >> زمان ثبت نام و راهنمای خرید فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.