شرکت های تولید کننده لنت ترمز در ایران

لنت ترمز از اجزا  پرکاربرد در تشکیلات خودرو ها می باشد که باید در انتخاب آن دقت کنید زیرا کیفیت آن در سلامت و طول عمر خودرو بسیار مهم خواهد  بود. به دلیل اهمیت بالای این محصول، اگر درجه کیفیت آن پایین باشد و یا نصب محصول بدون مهارت و یاشتباه انجام بگیرد، خسارتی زیانبار برای خودرو و مهم تر از آن، سرنشینان خودرو به وجود خواهد آورد. ایران از بزرگترین تولیدکنندگان لنت ترمز در سطح خاورمیانه می باشد که در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده لنت ترمز در ایران مشغول به کار هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز صنعت خودرو سازی و … باشند.

شرکت های تولید کننده لنت ترمز در ایران

اولین نکته ای که در خرید لنت ترمز باید مدنظر قرار داد این است که نباید هیچ نوع ریسکی را برای این محصول انجام داد زیرا خرید نوع با کیفیت آن، ضامن سلامتی راننده و سرنشینان خواهد بود.

هر چند که لنت های با کیفیت خارجی از برندهای مطرحی مانند لنت ترمز آسیمکو، الیگ، اسمارت و … در ایران قبل دسترس هستند اما در ادامه به معرفی برخی از شرکت های تولید کننده این محصول می پردازیم که با بهره گیری از فناوری نو، به تولید لنت ترمز هایی بسیار با کیفیت و صادراتی پرداخته اند؛ تا انتها با ما همراه باشید.

لیست شرکت های تولید کننده لنت ترمز در ایران

  • آسیالنت: شرکت آسیالنت از برترین تولید کنندگان لنت در سطح کشور می باشد که با دانش و فناوری پیشرفته در زمینه تولید لنت، امکان بهره مندی صنعت خودروسازی از وجود لنت باکیفیت و مرغوب را فراهم آورده است.

آسیالنت، در شهر سمنان واقع شده است و در ابتدا فعالیت خود را با تولید لنت های موتورسیکلت و برخی خودرو های سواری مانند لنت ترمز 206 و پژو 405 را آغاز کرده است که خوشبختانه در حال حاضر صاحب کسب و کاری بسیار گسترده در تولید انواع لنت برای خودروهای متنوع بازار می باشد.

شرکت آسیالنت

  • لنت پارس: شرکت تولیدی و صنعتی لنت پارس با ارائه انواع لنت ترمز های درجه یک، نیاز بازار را به این محصول پوشش داده است و توانسته موفق به تولید لنت ترمز با فرمولاسیونی جدید و پیشرفته شود.

لنت پارس در حال حاضر با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب در تولید لنت، به تولید انواع آن در نمونه های دیسکی و کفشکی مناسب خودرو های داخلی پرداخته است و توانسته به یکی از تولید کنندگان لنت ترمز استاندارد و درجه یک باشد.

دفتر مرکزی لنت پارس واقع در تهران می باشد که می توانید جهت خرید عمده، اخذ نمایندگی و غیره به آن مراجعه کنید.

  • کوشا صنعت ماهان پارت: مجموعه ای گسترده واقع در شهر زیبای اصفهان می باشد که با اتکا به دانش و سرمایه داخلی یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید تجهیزات در بخش صنایع ترمز می باشد.

تولید لنت ترمز نیز در این مجموعه دارای خط تولید و فروش فعالی است که این فروش بالا به کیفت و مرغوبیت مواد اولیه درجه یک محصولات بر می گردد و خوب است بدانید که لنت های جدید تولید شده در این شرکت، قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند چه بسا که این مجموعه در تولید لنت ترمز بسیار خلاق تر و با کیفیت تر متناسب با خودرو های داخلی، عمل کرده است.

  • دیسکی لنت: همانطور که از نام این شرکت پیداست، از مجموعه های تولید کننده لنت ترمز در نوع دیسکی می باشد که به طور اختصاصی لنت ترمز دیسکی را متناسب با انواع خودرو های ایرانی ارائه می دهند.

لنت ترمز

شرکت دیسکی لنت در شهر سمنان واقع شده و از زمان تاسیس آن در سال 1362، همواره با تلاش مستمر سعی در بهبود محصولات و تکنولوژی ساخت لنت ترمز داشته اند که امروزه کیفیت لنت ترمز شرکت دیسکی لنت، در سطح کشور و بازار داخلی حرف اول را می زند.

  • لنت تبریز: از بزرگترین ارائه دهندگان لنت ترمز انواع خودرو ها می باشد و همانطور که از نام شرکت مشخص است، در شهر صنعتی تبریز واقع شده است که انواع لنت ترمز را با استفاده از مواد اولیه ای بسیار باکیفیت به تولید رسانده و توسط نمایندگی خود، به بازار های سراسر کشور وارد می کند.

سخن پایانی

تمامی شرکت هایی که معرفی شده اند، دارای محصولاتی تضمین شده از سوی صنعت خودرو سازی می باشند که متناسب با انواع خودرو های داخلی تنظیم شده و به بازار های داخلی در سراسر کشور، محصولات خود را عرضه می کنند همچنین این نکته را یادآور شویم که تمامی این شرکت ها دارای نمایندگی هایی معتبر در سطح کشور هستند تا مشتریان عزیز بتوانند به آسانی به محصولات مرغوب ایرانی دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.