مناسب ترین ماشین ها برای سافاری

در میان تجربه های هیجان انگیزی که در دنیا وجود دارد هیچ چیز جای گشت و گذار در طبیعت را نمی گیرد. برای آن هایی که عاشق حیات وحش هستند و سفر کردن در دل طبیعت را دوست دارند گزینه های مختلفی وجود دارد.

یکی از همین گزینه ها سافاری است. اگر تا به حال واژه سافاری را شنیده باشید به طور حتم یکی از ماجراجویان قهاری هستید که سفر در دل جنگل ها و طبیعت بکر را از نزدیک تجربه کرده اید. اگر هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تا به حال این واژه به گوش شان نخورده است باید در ادامه با ما همراه شوید

مناسب ترین ماشین ها برای سافاری

سافاری چیست؟

سافاری یک ماجراجویی تکرارنشدنی در دل طبیعت است که به کمک خودروهای خاصی انجام می شود. این خودروها که معمولا آفرود نیز نامیده می شوند به گونه ای طراحی و تولید می گردند که بتوانند مسیر سخت و ناهموار کوه ها و جنگل ها را به راحتی طی کنند.

سافاری همان ماجراجویی هایی است که به صورت زمینی انجام می شود و تجربه ای دلنشین و گاه تکرارنشدنی برایتان فراهم می کند. مکان اصلی پیدایش این سفر هیجان انگیز را به قاره آفریقا نسبت می دهند.

از آنجایی که سافاری بازان عاشق حیات وحش هستند و به کمک خودروهای پیشرفته سعی در کاوش حیوانات و محیط زیست شان دارند همیشه مکان هایی همچون جنگل های آفریقا بهترین گزینه برایشان بوده است.

البته در کشورهای دیگری همچون ایران نیز استفاده از خودروهای سافاری برای تجربه چنین هیجانی در اختیار افراد قرار دارد و آن ها را برای یک سفر لذت بخش آماده می کند.

سافاری چیست؟

انواع سافاری

سافاری معمولا به شیوه های مختلفی اجرا می شود. سافاری گیم ویویینگ، سافاری گیم درایو، سافاری پرنده نگری، قایق سواری و سافاری پیاده روی از جمله روش هایی است که افراد برای چشیدن طعم هیجان در پیش می گیرند. هر کدام از این سافاری ها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال سافاری گیم ویویینگ صبح زود یا غرب آفتاب که هوا خنک می شود انجام می شود تا افراد شانس بیشتری برای دیدن حیوانات دور و برشان داشته باشند.

سافری در ایران کجا و چگونه انجام می شود؟

زمانی که به شهرهای مختلف ایران سفر می کنید باید خودتان را برای تفریحات متنوعی آماده کنید. سافاری یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که به تازگی طرفداران خاصی پیدا کرده است.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، باید با شهرهایی که چنین هیجانی را برایتان به ارمغان می آورند آشنا شوید. یکی از همین شهرها جزیره زیبای قشم است.

پیست سافاری قشم از جمله محبوب ترین مکان هایی است که در سفر خود به این جزیره می توانید سری به آن بزنید و هیجانی تکرار نشدنی را در پیست سافاری قشم تجربه کنید .

سافری در ایران کجا و چگونه انجام می شود؟

این پیست یکی از استانداردترین و بزرگ ترین پیست های سافاری در ایران محسوب می شود و وسعت آن به بیش از 500 هکتار هم می رسد.

در این پیست هیجان انگیز شما می توانید به کمک خودروهایی همچون نیسان و پاترول با سرعت هر چه تمام رانندگی کنید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.